Zawiadomienie
07 sty 2014
ZAWIADOMIENIE
W dniu 14 stycznia 2014 r. (wtorek) o godz.9.00 w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach - sala konferencyjna, ul Książąt Pomorskich 5, odbędzie się połączone posiedzenie stałych komisji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach.
Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
2. Wnioski radnych do porządku posiedzenia.
3. Wizja terenowa:
- m. Lubin – dz. nr 2/8
- m. Lubin – teren przepompowni ZWiK
- m. Wapnica – ul. Pogodna oraz teren przy porcie jachtowym
- m. Wapnica – świetlica „Wiklina”
- m. Wicko – ul. Żwirowa
- m. Międzyzdroje – ul. Ludowa 10 ( D.W. „Kasia”)
5. Przyjęcie protokołu z dnia 12.12.2013 r.
6. Rozpatrzenie wniosku Stowarzyszenia „Archeozdroje” w sprawie przekazania terenu dz. nr 2/8 w Lubinie.
7. Rozpatrzenie wniosku w sprawie dzierżawy budynku użytkowego przy ul. Ludowej 10.
8. Projekt uchwały w sprawie zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. M-je na terenie ograniczonym ulicami: Komunalną, Nowomyśliwską, Wodziczki, ciekiem wodnym Stary Zdrój, torami kolejowymi i ulicą Niepodległości.
a) Spotkanie z autorem opracowania planistycznego.
b) Rozpatrzenie wniosku Prezesa Okręgowego PZD w Szczecinie.
9. Analiza mieszkaniowych zasobów komunalnych Gminy Międzyzdroje.
10. Zapytania i wolne wnioski.
11. Wnioski i skargi mieszkańców Gminy.
12. Przedstawienie bieżącej korespondencji.
13. Zakończenie obrad.
PODSTAWA PRAWNA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. 96, Nr 13 poz. 74 z późniejszymi zmianami) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów Gminy.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Jan Magda