Zawiadomienie
07 gru 2012
ZAWIADOMIENIE
W dniu 13 grudnia 2012 r. (czwartek) o godz. 9.00 w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach - sala konferencyjna, ul Książąt Pomorskich 5, odbędzie się połączone posiedzenie stałych komisji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach.
Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie porządku posiedzenia.
3. Uwagi do protokołu z ostatniego, połączonego posiedzenia komisji w dniu 18.10.2012 r.
4. Projekt uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osiedla wypoczynkowo-mieszkaniowego „Wesoła” w Międzyzdrojach.
5. Projekt uchwały w sprawie upoważnienia Kierownika samorządowego zakładu budżetowego Zakładu Ochrony Środowiska w Międzyzdrojach – Adama Celińskiego do załatwienia indywidualnych spraw z zakresu gospodarowania odpadami.
6. Projekt uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są zobowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy, za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
7. Projekt uchwały w sprawie postanowienia o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne.
8. Projekt uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
9. Projekt uchwały w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
10. Projekt uchwały w sprawie ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawek opłaty za pojemnik o określonej pojemności.
11. Projekt uchwały w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości, obowiązującej na terenie Gminy Międzyzdroje.
12. Projekt uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
13. Projekt uchwały w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Międzyzdroje.
14. Zapytania i wolne wnioski.
15. Wnioski i skargi mieszkańców Gminy.
16. Przedstawienie bieżącej korespondencji komisji.
17. Zakończenie obrad.
PODSTAWA PRAWNA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. 96, Nr 13 poz. 74 z późniejszymi zmianami) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów Gminy.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyzdrojach
Jan Magda