Przebudowa ulicy Cmentarnej w Międzyzdrojach- rusza przetarg na opracowanie dokumentacji technicznej
26 mar 2021
Jak informowaliśmy Państwa wcześniej, Burmistrz Międzyzdrojów Mateusz Bobek wystąpił o zabezpieczenie środków budżetowych na przebudowę ulicy Cmentarnej w Międzyzdrojach. Podczas dzisiejszej Sesji Rady Miasta podjęto decyzję o zabezpieczeniu środków finansowych na ten cel, co oznacza, że rozpoczyna się pierwszy etap prac związanych z modernizacją- rusza przetarg na opracowanie dokumentacji technicznej.
W związku z planowanym zadaniem: "Opracowanie dokumentacji technicznej w ramach przebudowy drogi gminnej - ulicy Cmentarnej w Międzyzdrojach wraz z wszelkimi uzgodnieniami" Urząd Gminy Międzyzdroje zaprasza Państwa do składania ofert na wykonanie powyższej dokumentacji w niezbędnych branżach (w szczególności branży drogowej, branży sanitarnej - kanalizacja sanitarna i wodociąg, branży elektrycznej - oświetlenie uliczne.
W skład opracowania wchodzą głównie działki nr: 43/5, 584/20 i 584/22 obręb Lubin oraz 251/1 obręb Wapnica wraz z częściami działek koniecznymi do objęcia opracowaniem w celu uzyskania wymaganych parametrów technicznych (kolizje, włączenia, projektowane skrzyżowania, konieczność poszerzenia elementów drogi lub lokalizacji jej elementów nie mieszczących się w obszarze istniejącej drogi i inne w zależności od potrzeb oraz konieczności spełnienia odpowiednich warunków oraz norm)
POPRAWNIE:
W skład opracowania wchodzą głównie działki nr: 43/5 obręb 22 Międzyzdroje oraz 584/20 i 584/22 obręb 21 Międzyzdroje wraz z częściami działek koniecznymi do objęcia opracowaniem w celu uzyskania wymaganych parametrów technicznych (kolizje, włączenia, projektowane skrzyżowania, konieczność poszerzenia elementów drogi lub lokalizacji jej elementów nie mieszczących się w obszarze istniejącej drogi i inne w zależności od potrzeb oraz konieczności spełnienia odpowiednich warunków oraz norm)
W zakres oferty wchodzi m.in. wykonanie kosztorysów, przedmiarów robót, mapa do celów projektowych.
Wymagana liczba opracowań składających się na dokumentację projektową:
1) projekt techniczny – 5 egzemplarzy,
2) projekt wykonawczy – 5 egzemplarzy,
3) projekt stałej organizacji ruchu wraz z opiniami i zatwierdzeniem – 2 egzemplarze,
4) kosztorys inwestorski – 3 egzemplarze,
5) przedmiar robót – 3 egzemplarze,
6) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 3 egzemplarze.
Każda nowa droga to przykład inwestycji ważnej dla mieszkańców, bo wprost przekładającej się na poprawę warunków komunikacyjnych i wzrost poziomu bezpieczeństwa użytkowników drogi, w szczególności pieszych.. Bardzo się cieszę, że udaje się nam wchodzić w realizację i tego celu. Zaczynamy od ulicy prowadzącej na Cmentarz – drogi ważnej dla międzyzdrojan -mówi burmistrz Mateusz Bobek.
Poza egzemplarzami dokumentacji projektowej dostarczyć należy dwa komplety dokumentacji w wersji elektronicznej na płytach CD-R. Wszelkie wnioski o uzgodnienia, opinie i decyzje należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres um_jaroslawzalewski@miedzyzdroje.pl
Biuro Burmistrza Gminy Międzyzdroje