Zasady obsługi interesantów Urzędu Miejskiego
26 maj 2020
Szanowni Państwo!
W związku ze stanem epidemii, wprowadzonym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 od dnia 25 maja 2020 r. do odwołania wprowadza się następujące zmiany w organizacji pracy Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach:
1) przyjmowanie i obsługa interesantów jest prowadzona we wszystkich sprawach realizowanych przez Urząd Miejski w Międzyzdrojach, w pierwszej kolejności po uprzednim telefonicznym lub elektronicznym umówieniu wizyty;
2) bezpośrednia obsługa interesantów, bez uprzedniego uzgodnienia terminu wizyty, odbywa się wyłącznie w zakresie dokonywania operacji gotówkowych w kasie Urzędu Miejskiego, od poniedziałku do piątku, w godz. 11.00 – 14.00, z zastrzeżeniem, że w godz. 11.00 – 13.00 tylko dla Seniorów (osoby powyżej 60 roku życia);
3) bezpośrednia obsługa interesantów, o której mowa w pkt 1 będzie odbywała się w uruchomionych dwóch punktach obsługi:
a) w pierwszym punkcie, na parterze, wejście do sali konferencyjnej (sali ślubów) będą załatwiane sprawy z zakresu:
- sprawy administracyjne i zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych - tel. 913275653,
- składania wniosków w zakresie spraw związanych z Centralną Ewidencją i Informacją o Działalności Gospodarczej, czyli dokonywania wpisów, wykreśleń, zawieszeń, wznowień oraz zmian w tych wpisach oraz opłata targowa - tel. 91 3275634,
- rejestracji stanu cywilnego - tel. 91 3275658,
- ewidencji ludności i dowodów osobistych - tel. 913275633,
- ochrony środowiska i gospodarka komunalna - tel. 913275656,
- gospodarki odpadami - tel. 913275657,
- planowania przestrzennego - tel. 913275651,
- podatków i opłat lokalnych - tel. 913275635,
- gospodarki nieruchomościami - tel. 913275632,
- gospodarki mieszkaniowej - tel. 913275666,
- drogownictwa - tel. 913275646,
- zamówień publicznych - tel. 913275652,
- inwestycji - tel. 913275652,
- obsługi biura Rady Miejskiej - tel. 913275647,
c) w drugim punkcie obsługi, przy ul. Kolejowej 33 w Międzyzdrojach będą załatwiane sprawy z zakresu:
- promocji, kultury, turystyki, spraw społecznych - tel. 913275668, 913275654, 913275664,
- oświaty i zdrowia - tel. 913275636.
2. Realizacja spraw w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach jest możliwa również poprzez:
1) kontakt telefoniczny, e-mail, ePUAP, operatora pocztowego i przez inne środki porozumiewania się na odległość oraz w sposób wskazany w pkt 2;
2) przed głównym wejściem do Urzędu Miejskiego wystawiona jest skrzynka podawcza, do której można wrzucać wszystkie wnioski i podania bez konieczności kontaktu z urzędnikami; dokumenty składane są w tym trybie bez potwierdzenia odbioru.
3. Zdalne formy kontaktu, o których mowa w ust. 2, obejmują:
1) kontakt telefoniczny, w poniedziałki, wtorki i czwartki w godzinach 7.30 – 15.30, w środy w godzinach 7.30 – 16.30, a w piątki w godzinach 7.30 – 14.30, pod numerami telefonów dostępnymi na stronie: http://bip.miedzydroje.pl/strony/menu/96.dhtml;
2) adres e-mail: um@miedzyzdroje.pl;
3) platforma ePUAP: ePUAP: /ag8136hflj/SkrytkaESP;
4) adres korespondencyjny: Urząd Miejski w Międzyzdrojach, ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje.
Międzyzdroje, 25.05.2020 r.
Burmistrz Międzyzdrojów
/-/ Mateusz Bobek