Zawiadomienie
11 cze 2015
Z A W I A D O M I E N I E
Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie Gminnym (Dz.U.2013.594, 645, 1318, z 2014. 379, 1072), zawiadamiam Państwa,
że zwołuję XI Sesję Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która odbędzie się
25 czerwca 2015 r. o godz. 10 .00
Miejsce obrad – Sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach.
Porządek sesji:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Wnioski do porządku obrad.
3. Uwagi i poprawki Radnych do protokołu z X Sesji RM w Międzyzdrojach.
4. Interpelacje i zapytania radnych.
5. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2014 rok.
a) zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii dotyczącej sprawozdania Burmistrza Międzyzdrojów z wykonania budżetu za 2014 rok;
b) zapoznanie się z informacją o stanie mienia Gminy;
c) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium Burmistrzowi Międzyzdrojów;
d) zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wyrażenia opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyzdrojach;
e) dyskusja;
6. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2014.
7. Projekt uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2014 .
8. Projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie na rok 2015 r.
9. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 r. w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2015-2025.
10. Projekt uchwały w sprawie powołania zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników.
11. Sprawozdanie Burmistrza z prac między sesjami.
12. Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
13. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
14. Wnioski komisji i radnych.
15. Wnioski i skargi mieszkańców.
16. Zakończenie obrad.
Informacja o komisjach zostanie przesłana w terminie 7 dni przed rozpoczęciem obrad sesji wraz z ew. uchwałami, które zostaną przesłane w ramach porządku sesji.
PODSTAWA PRAWNA
W myśl art. 25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2013.594, 645, 1318, z 2014. 379, 1072) zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.