Zmiany w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach
11 cze 2019
Uprzejmie informujemy, że wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców naszej Gminy, ulega zmianie sposób obsługi interesanta w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach.
Dotychczas dokumenty były przyjmowane w sekretariacie urzędu na I piętrze, co sprawiało problem niektórym osobom.
W związku z powyższym w celu usprawnienia przyjmowania dokumentów ( pism, wniosków, podań itp.) do urzędu i zapewnienia wygody interesantom, od 10 czerwca zostało otwarte Biuro Obsługi Interesanta, które mieści się na parterze w pokoju numer 9. Biuro jest otwarte w godzinach pracy urzędu.
Natomiast organizacją spotkań z burmistrzem i z zastępcą burmistrza w dalszym ciągu zajmuje się sekretariat pokój nr 10, tel. 91 32 75 631.
Joanna Ścigała
Rzecznik Prasowy
UM w Międzyzdrojach