Zawiadomienie
22 paź 2013
Z A W I A D O M I E N I E
Działając na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. Z 2013 r., poz.594 ) zawiadamiam, że zwołuję XLV Sesję Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która odbędzie się:
29 października 2013 r., o godz. 9 .00
Miejsce obrad – Sala Teatralna w Międzynarodowym Domu Kultury w Międzyzdrojach, ul. Bohaterów Warszawy 20
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Wnioski Radnych do porządku obrad
3. Uwagi i poprawki Radnych do protokołu z Sesji Rady Miejskiej Nr XLIV z dnia 24.09.2013 r.
4. Interpelacje Radnych.
5. Informacja Burmistrza o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2012/2013 w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Międzyzdroje.
6. Przebieg sezonu letniego 2013 w Gminie Międzyzdroje:
a) informacja służb porządkowych i ratowniczych:
- Państwowa Straż Pożarna
- WOPR
- Policja
- Straż Miejska
-b) informacja Kierownika ZOŚ w Międzyzdrojach w sprawie działalności zakładu w zakresie utrzymania czystości w gminie.
7. Sprawozdanie z działalności Spółek: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, Międzyzdrojskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego, Nowe Centrum.
8. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2013.
9. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2013-2014.
10. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXIV/299/12 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 20 grudnia 2012 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2013 rok.
11. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za pobyt dziecka w Żłobku Miejskim w Międzyzdrojach.
12. Projekt uchwały w sprawie skargi z dnia 6.09.2013 r. na bezczynność Burmistrza Międzyzdrojów.
13. Projekt uchwały w sprawie skargi na zaniedbanie i nienależyte wykonywanie zadań przez Burmistrza Międzyzdrojów.
14. Stanowisko Rady Miejskiej w sprawie wezwania do usunięcia naruszenia uprawnienia do kupna lokalu mieszkalnego.
15. Sprawozdanie z pracy Burmistrza pomiędzy sesjami.
16. Odpowiedzi na interpelacje.
17. Zapytania i wolne wnioski.
18. Wnioski i skargi mieszkańców.
19. Przedstawienie bieżącej korespondencji do Rady Miejskiej.
20. Zakończenie obrad.
Informacje o posiedzeniach komisji :
1. Połączone posiedzenie stałych komisji odbędzie się w dniu 24.10.2013 r. o godz. 10.00. wg odrębnego porządku.
PODSTAWA PRAWNA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 96, Nr 13 poz. 74 z późniejszymi zmianami) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyzdrojach
Jan Magda