Zawiadomienie
11 cze 2013
Z A W I A D O M I E N I E
Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 , poz.1591 z późniejszymi zmianami ) zawiadamiam, że zwołuję XLI Sesję Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która odbędzie się
25 czerwca 2013 r. o godz. 10 00
Miejsce obrad - Sala Konferencyjna Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach ul. Książąt Pom.5
Porządek obrad
1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
2. Wnioski Radnych do porządku obrad.
3. Uwagi i poprawki Radnych do protokołu z XL sesji z 28.05.2013 r.
4. Interpelacje Radnych.
5. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2012 rok.
a) zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii dotyczącej sprawozdania Burmistrza Międzyzdrojów z wykonani budżetu za 2012 rok;
b) zapoznanie się z informacją o stanie mienia Gminy;
c) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium Burmistrzowi Międzyzdrojów;
d) zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wyrażenia opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyzdrojach;
e) dyskusja;
6. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2012.
7. Projekt uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2012.
8. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2013.
9. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2013-2024.
10. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości ( działka nr 70/34, 70/39).
11. Projekt uchwały w sprawie uzgodnienia granicy pasa technicznego na terenie Gminy Międzyzdroje.
12. Projekt uchwały w sprawie Raportu z realizacji ,,Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Międzyzdroje” za lata 2011-2012.
13. Projekt uchwały w sprawie utworzenia gminnej jednostki budżetowej Żłobek Miejski w Międzyzdrojach oraz nadania jego statutu.
14. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłaty za pobyt dziecka w Żłobku Miejskim w Międzyzdrojach.
15. Projekt uchwały w sprawie ustalenia opłat za niektóre świadczenia przekraczające bezpłatne zajęcia w zakresie realizacji podstawy programowej w Przedszkolu
Miejskim nr 1 ,,Morskie Skarby” w Międzyzdrojach oraz w Punkcie Przedszkolnym przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Prof. dr Władysława Szafera w Wapnicy.
16. Projekt uchwały w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Międzyzdroje.
17. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli zapisów w umowach spółek gminnych z udziałem Gminy Międzyzdroje.
18. Sprawozdanie z pracy Burmistrza pomiędzy sesjami.
19. Odpowiedzi na interpelacje.
20. Zapytania i wolne wnioski.
21. Wnioski i skargi mieszkańców Gminy.
22. Przedstawienie bieżącej korespondencji do Rady Miejskiej.
23. Zakończenie obrad.
Informacje o posiedzeniach komisji :
1. Posiedzenie Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych odbędzie się w dniu 21.06.2013 r.(piątek ) o godz. 900, wg odrębnego porządku.
2. Posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu odbędzie się w dniu 20.06.2013 r. (czwartek) o godz. 1000, wg odrębnego porządku.
PODSTAWA PRAWNA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 96, Nr 13 poz. 74 z późniejszymi zmianami) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Jan Magda