Zawiadomienie
23 mar 2012
Z A W I A D O M I E N I E
Działając na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. Z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, że zwołuję XXII Sesję Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która odbędzie się:
29 marca 2012. o godz. 10 .00
Miejsce obrad - Sala Konferencyjna Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach, ul. Ks. Pomorskich 5.
Porządek obrad:
	1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
	2. Przyjęcie porządku obrad.
	3. Przyjęcie protokołu  z  sesji w  dniu 28.02.2012 r.
	4. Prezentacja funkcjonowania służb porządkowych w gminie, przez Komendanta Straży Miejskiej i Komendanta Komisariatu Miejskiego w Międzyzdrojach.
	5. Interpelacje Radnych.
	6. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2012.
	7. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XIX/162/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 22 grudnia 2011 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2012 rok.
	8. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2012-2024.
	9. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IX/68/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 28 kwietnia 2011 r. w sprawie zaciągnięcia pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
	10. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Międzyzdroje.
	11. Projekt uchwały w sprawie ,,Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe Gminy Międzyzdroje”.
	12. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LXII/632/10 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu przyznawania, wstrzymywania i cofania oraz wysokości stypendiów sportowych.
	13. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na podjęcie współpracy z innymi gminami.
	14. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia części nieruchomości Skarbu Państwa położonej w granicach portu rybackiego w Wapnicy (dz. nr 267/1 o pow. 795 m2 i nr 268/1 o pow. 62 m2).
	15. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości (dz. nr 584/15 o pow. 1,857 m2 i nr 584/20 o pow. 114 m2).
	16. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od trybu przetargowego zawarcia umowy wydzierżawienia nieruchomości (dz. nr 252 o pow. 216 m2).
	17. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (dz. nr 162/12 o pow. 21 m2).
	18. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (część dz. nr 83/1, nr 264, nr 251, nr 230/31, nr 74/2, nr 50/2, nr 69/2 i nr 155).
	19. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości
	       (część dz. nr 70/18 o pow. 21 m2, nr 70/13 o pow. 7,80 m2).
	20. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (część dz. nr 74/2 i nr 256).
	21. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (część dz. nr 417/6 o pow. 3.000 m2 i dz. nr 255 o pow. 580 m2).
	22. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (część dz. nr 418 o pow. 390 m2).
	23. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (część dz. nr 83/1 o pow. 300 m2, dz. nr 74/2 o pow. 500 m2, dz. nr 73 o pow. 100 m2, dz. nr 255 o pow. 200 m2, 200 m2, 500 m2, 40 m2).
	24. Projekt uchwały w sprawie funduszu sołeckiego na rok budżetowy 2013.
	25. Sprawozdanie z pracy Burmistrza pomiędzy sesjami.
	26. Odpowiedzi na interpelacje.
	27. Zapytania i wolne wnioski.
	28. Wnioski i skargi mieszkańców Gminy.
	29. Przedstawienie bieżącej korespondencji do Rady Miejskiej.
	30. Zakończenie obrad.
	
	Informacje o posiedzeniach komisji :
	1. Posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu odbędzie się w dniu 26.03.2012 r. o godz. 10.00, wg odrębnego porządku.
	2. Posiedzenie Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych odbędzie się w dniu 27.03.2012 r. o godz. 10.00, wg odrębnego porządku.
	
	PODSTAWA PRAWNA
	 
	W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (Dz. U. 96, Nr 13 poz. 74 z późniejszymi zmianami) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.
	
	Przewodniczący Rady Miejskiej
	         w Międzyzdrojach 
Jan Magda