Zawiadomienie o sesji
21 cze 2018
Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2018 r, poz. 994, poz. 1000),
zawiadamiam Państwa, że zwołuję XLVI Sesję Rady Miejskiej w Międzyzdrojach,
która odbędzie się 28 czerwca 2018 o godz. 9.00 ,
Miejsce obrad - sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach,
ul. Książąt Pomorskich 5.
Porządek:
1. Otwarcie XLVI Sesji RM i stwierdzenie quorum.
2. Wnioski do porządku obrad.
3. Uwagi i poprawki Radnych do protokołów z XLV Sesji RM w Międzyzdrojach.
4. Interpelacje i zapytania radnych.
5. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2018
6. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2018-2035.
7. Projekt uchwały w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia udzielających schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Międzyzdroje.
8. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2018-2020.
9. Projekt uchwały w sprawie organizacji wspólnej obsługi przez Urząd Miejski w Międzyzdrojach.
10. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości (lokale nr 1,12, 13, 19 – w klatce A, lokale nr 1, 2, 4, 11, 19, 20 – w klatce B).
11. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (lokal mieszkalny o pow. użytkowej 39,60 m ).
12. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (działki nr 326/7 o pow. 226 m², nr 326/30 o pow. 11 m², nr 326/31 o pow. 125 m² obręb 19 miasta Międzyzdroje).
13. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności gruntowej.
14. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (dz. nr 129/2 o pow. 64 m² przy ul. Jodłowej w Wapnicy – obręb 23 gminy Międzyzdroje).
15. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości( dz. nr 210/2 o pow. 7 m² i część nieruchomości – dz. nr 113/6 o pow. 57 m² - obręb 20).
16. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XL/383/2013 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 28 maja 2013 r. w sprawie ustalenia minimalnych stawek czynszu za dzierżawę nieruchomości położonych na terenie Gminy Międzyzdroje.
17. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu (dz. nr 443 obręb 20 w części o pow. 16 m² - pas o szer. 0,5 m i dł. 32m).
18. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu (dz. nr 73 obręb 20 w części o pow. 5,5 m² - pas o szer. 0,5 m i dł. 11 m).
19. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu (dz. nr 92 obręb 25 Wicko, w części o pow. 11 m² - pas o szer. 0,5 m i dł. 22 m).
20. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu (dz. nr 8/4 obręb 24 Lubin, w części o pow. 32 m² - pas o szer. 0,5 m i dł. 64 m).
21. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania.
22. Projekt uchwały w sprawie zmiany treści uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy Międzyzdroje w latach 2015-2019.
23. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych.
24. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Międzyzdroje.
25. Projekt uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Rewizyjnej .
26. Sprawozdanie Burmistrza Międzyzdrojów z prac między sesjami.
27. Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
28. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
29. Wnioski komisji i radnych.
30. Wnioski i skargi mieszkańców.
31. Zakończenie obrad.
INFORMACJE O POSIEDZENIU KOMISJI
Połączone posiedzenie komisji Rady Miejskiej odbędzie się 25.06.2018 r. o godz. 10.00 w Sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach
PODSTAWA PRAWNA: W myśl art. 25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2018 r, poz. 994, poz. 1000) zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.