Zawiadomienie o posiedzeniu komisji
07 cze 2018
W dniu 11 czerwca 2018 r. (poniedziałek) o godz. 09.00 w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach (sala konferencyjna), ul. Książąt Pomorskich 5, odbędzie się wspólne posiedzenie stałych komisji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, wg następującego porządku:
1. Otwarcie połączonego posiedzenia komisji i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie porządku posiedzenia.
3. Uwagi i poprawki radnych do protokołu z dnia 7.06.2018 r.
4. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2017.
5. Projekt uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2017.
6. Projekt uchwały w sprawie zmiany ,, Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Międzyzdroje”.
7. Projekt uchwały w sprawie zasad usytuowania na terenie gminy Międzyzdroje miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych.
8. Projekt uchwały w sprawie maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Międzyzdroje.
9. Projekt uchwały w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia udzielających schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Międzyzdroje.
10. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2018-2020.
11. Projekt uchwały zmieniający uchwałę Nr XLII/457/18 z dnia 15.03.2018 r. w sprawie powołania doraźnej komisji Rady Miejskiej ds. opracowania zmian do statutu Gminy Międzyzdroje.
12. Projekt uchwały w sprawie uznania właściwości Rady Miejskiej do rozpoznania skargi AMW Rewita sp. z o.o. na działalność Burmistrza Międzyzdrojów.
13. Projekt uchwały w sprawie zawiadomienia AMW Rewita Sp. z o.o. o niezałatwieniu skargi w terminie.
14. Sprawozdanie Burmistrza Międzyzdrojów z prac między sesjami.
15. Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
16. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
17. Wnioski komisji i radnych.
18. Wnioski i skargi mieszkańców.
19. Zakończenie obrad.
20. Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
21. Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
22. Zakończenie posiedzenia komisji Rady Miejskiej.
Przewodniczący Komisji:
1) Mateusz Bobek………………………
2) Filip Szyszkowski …………………….
PODSTAWA PRAWA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 poz. 1875, poz. 2232, z 2018 poz. 130) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.