AKCJA PROMOCYJNA "MIĘDZYZDROJE W JELENIEJ GÓRZE"
06 lip 2010
Plaża na Placu Ratuszowym? Tego jeszcze nie było! Super pomysł!
Te słowa często słyszeliśmy od mieszkańców Jeleniej Góry , podczas organizowanej akcji promocyjnej w dniach 12 – 13 czerwca b.r. Akcja zorganizowana została przez promocję Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach przy współpracy z firmą Event Factory ze Szczecina oraz przy wsparciu i pomocy Europejskiego Centrum Różnorodności Biologicznej w Międzyzdrojach i wydziału promocji Urzędu Miejskiego w Jeleniej Górze.
Piękna letnia pogoda sprzyjała organizowanym w czerwcowy weekend na rynku atrakcjom, które przygotowaliśmy. Od godz. 11:00 do 22:00 można było budować zamki z piasku, w specjalnie wyznaczonej strefie dla dzieci. Dzieci wraz z rodzicami budowały zamki, lepiły babki i próbowały nauczyć się równowagi na przygotowanym dmuchańcu z symulatorem deski surfingowej.
Zorganizowany turniej siatkówki plażowej cieszył się tak ogromnym powodzeniem, że ilość drużyn, które zgłosiły się do turnieju musieliśmy podzielić na dwie grupy i przeprowadzić dwa oddzielne turnieje – dla amatorów i profesjonalistów, każdy w sobotę i w niedzielę.
Prowadzone przez konferansjera Jacka konkursy wiedzy o Międzyzdrojach oraz konkurs przeciągania liny zachęcały publiczność do spędzania czasu z nami i nie pozwalały na nudę. Przygotowane przez dziewczyny z zespołu „Chilis” show taneczne na scenie oraz aerobik na plaży z publicznością stanowił dodatkową atrakcję programową, w której uczestniczyli czynnie mieszkańcy Jeleniej Góry. Można było również poczuć klimat „miasta gwiazd” poprzez indywidualne odciśnięcie swojej dłoni na wzór dłoni z Alei Gwiazd w Międzyzdrojach.
Prawdziwym hitem okazał się jednak tor surfingowy czyli przygotowany w piasku tor wypełniony wodą, po którym można było próbować nauczyć się ślizgu na desce. Prowadzone zajęcia z instruktorami kitesurfingu cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród młodzieży. Wieczorne koncerty w klimacie reage i latino zespołów „Naomam” i „Scambomambo” przybliżyły morskie klimaty Międzyzdrojów.
Przygotowaliśmy również punkt promocyjny, gdzie rozdawaliśmy materiały promocyjne Międzyzdrojów, ulotki o atrakcjach turystycznych i miejscach noclegowych. Okazało się, że mieszkańcy dolnośląskich terenów znają i odwiedzają Międzyzdroje, jednakże informacja o wygodnym połączeniu samochodowym autostradą przez Niemcy, była dla niektórych ogromnym zaskoczeniem. W akcję promocyjną włączyła się również nasza lokalna branża hotelarska, która ufundowała vouchery pobytowe dla zwycięzców turniejów plażowej piłki siatkowej. Vouchery ufundowali: Hotel Amber Baltic, Hotel Wolin, Fundusz Wczasów Pracowniczych, Ośrodek Wypoczynkowy „Bagiński i Chabinka SPA” oraz Marina Invest „Aquamarina”.
Naszą akcję można określić jednym zdaniem: sukces Międzyzdrojów w Jeleniej Górze.
Zobacz galerię:
Przygotowała:
Anetta Czyżak – inspektor d.s. promocji