Gmina Międzyzdroje we Wrocławiu
03 lip 2009
Szanowni Państwo,
Tak szeroko podjęte działania reklamowe okazały się bardzo skuteczne. Odwiedzający nas klienci informowali o oglądanej reklamie i zainteresowaniu letnią ofertą Międzyzdrojów.
W Galerii Dominikańskiej przy wsparciu i współpracy firmy Green House, autorów strategii promocji Gminy, przygotowaliśmy piękne stoisko w nadmorskim klimacie. Specjalnie w tym celu przywieźliśmy piasek z plaży w Międzyzdrojach, który umieściliśmy w zamontowanej piaskownicy. Ponadto przygotowany przez obecnego na stoisku konferansjera materiał – szum morza i spot reklamowy Międzyzdrojów, wraz z ciekawymi zapowiedziami, podkreślał atrakcyjność prezentacji naszego stoiska. Bezpośrednia dostępność „kawałka międzyzdrojskiej plaży” spotkała się z dużym zainteresowaniem – szczególnie wśród dzieci, które na boso chodziły po piaskownicy delektując się nadmorskim klimatem , gdy w tym samym czasie rodzice zbierali interesujące ich informacje i materiały. Na uwagę zasługuje również ciekawa oferta przedstawiona przez branżę hotelarską. Aktywne uczestnictwo hotelu „Aurora” we Wrocławiu oraz przygotowane specjalne oferty targowe np. zastosowanie 5% rabatu cen przez Hotel Nautilus zyskały uznanie odwiedzających nas turystów.
Naszą akcję można określić jednym zdaniem: sukces Międzyzdrojów we Wrocławiu.
Anetta Czyżak
Inspektor ds. promocji i współpracy z zagranicą