Zawiadomienie o sesji
18 sty 2018
Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U.2017, poz. 1875, poz. 2232), zawiadamiam Państwa, że zwołuję XLI Sesję Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która odbędzie się 25 stycznia 2018 o godz. 9.00
Miejsce obrad - sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach, ul. Książąt Pomorskich 5.
Porządek:
1. Otwarcie XLI Sesji RM i stwierdzenie quorum.
2. Wnioski do porządku obrad.
3. Uwagi i poprawki Radnych do protokołów z XL Sesji RM w Międzyzdrojach.
4. Interpelacje i zapytania radnych.
5. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu na rok 2018.
6. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XL/420/17 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 14 grudnia 2017 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2018 rok.
7. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2018-2035.
8. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. Nr 326/7 o pow. 226 m2 przy ul. Komunalnej).
9. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. Nr 418 o pow. 201 m2 przy ul. Niepodległości).
10. Projekt uchwały w sprawie ustalenia stawek dotacji przedmiotowej dla zakładu budżetowego w zakresie dofinansowania utrzymania cmentarza komunalnego w Międzyzdrojach i Lubinie.
11. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Lubin w rejonie ulicy Geodezyjnej, Gmina Międzyzdroje.
12. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu Rady Miejskiej w Międzyzdrojach na rok 2018.
13. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia plany pracy Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych Rady Miejskiej w Międzyzdrojach na rok 2018.
14. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej.
15. Sprawozdanie Burmistrza Międzyzdrojów z prac między sesjami.
16. Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
17. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
18. Wnioski komisji i radnych.
19. Wnioski i skargi mieszkańców.
20. Zakończenie obrad.
INFORMACJA O KOMISJACH
1. Komisja SKiS odbędzie się 22.01.2018 r. godz. 10.00
2. Komisja RGiB odbędzie się 23.01.2018 r. godz. 10.00
PODSTAWA PRAWNA
W myśl art. 25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2017 poz. 1875, poz. 2232) zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.