Zawiadomienie o posiedzeniu komisji
07 gru 2017
W dniu 12 grudnia 2017 r. o godz. 10.00 (wtorek) w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego,ul Książąt Pomorskich 5, odbędzie się posiedzenie Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych Rady Miejskiej w Międzyzdrojach.
Porządek posiedzenia
1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
2. Wnioski Radnych do porządku posiedzenia.
3. Uwagi i poprawki radnych do protokołów z dnia 27.11.2017 r.
4. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2018 rok.
5. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2018-2035.
6. Projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie na rok 2017.
7. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXVIII/256/16 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 15 grudnia 2016 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2017 rok.
8. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2017-2035.
9. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2018 rok.
10. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na 2018 rok.
11. Projekt uchwały w sprawie ustalenia stawek dotacji przedmiotowej dla Zakładu Ochrony Środowiska w Międzyzdrojach, w sprawie dofinansowania i utrzymania stadionu miejskiego w Międzyzdrojach.
12. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przy „Kawczej Górze” obejmującego działki oznaczone numerami: 439 i 160/5 obrębu 20 jednostki ewidencyjnej Gminy Międzyzdroje.
13. Projekt uchwały w sprawie zmiany w Statucie Sołectwa Wicko.
14. Projekt uchwały w sprawie zmiany w Statucie Sołectwa Lubin.
15. Protokół z kontroli Międzynarodowego Domu Kultury w zakresie dochodów uzyskanych z wynajmu pomieszczeń oraz dzierżaw za rok 2016, w porównaniu z rokiem 2015.
16. Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
17. Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
18. Zakończenie posiedzenia .
Przewodniczący Komisji
Filip Szyszkowski
PODSTAWA PRAWA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 poz. 1875) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.