Zawiadomienie o sesji
20 paź 2017
Z A W I A D O M I E N I E
Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2016, poz. 446, poz. 1579, poz. 1948, Dz. U. z 2017 r. poz. 730, poz. 935), zawiadamiam Państwa, że zwołuję XXXVII Sesję Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która odbędzie się
26 października 2017 r. o godz. 09.00 .
Miejsce obrad - sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach, ul. Książąt Pomorskich 5.
Porządek:
1. Otwarcie XXXVII Sesji RM i stwierdzenie quorum.
2. Wnioski do porządku obrad.
3. Uwagi i poprawki Radnych do protokołu z XXXVI Sesji RM w Międzyzdrojach z dnia 28.09.17 r.
4. Interpelacje i zapytania radnych.
5. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2017.
6. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXVIII/256/16 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 15 grudnia 2016 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2017 rok.
7. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2017-2035.
8. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. Nr 430/3 o pow. 250 m2 przy ul. Cichej).
9. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. Nr 60/3 przy ul. Bohaterów Warszawy).
10. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. Nr 230/32 o pow. 12 m2 przy ul. Plac Neptuna).
11. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. Nr 591/4 o pow. 15 m2 przy ul. Kolejowej).
12. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. Nr 331 o pow. 120 m2 przy ul. Słowiańskiej)
13. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (lokal mieszkalny nr 2 o pow. użytkowej 77,64 m2, przy ul. Książąt Pom. 26)
14. Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia regulaminu korzystania ze skateparku przy ul. Gryfa Pomorskiego 61 b w Międzyzdrojach.
15. Projekt uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości, na których świadczone są usługi hotelarskie.
16. Projekt uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXVIII/265/16 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 15.12.2016 r. w sprawie ustalenia stawek opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
17. Projekt uchwały w sprawie Raportu z realizacji ,,Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Międzyzdroje” za lata 2015/2016.
18. Projekt uchwały w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego w ośmioletnią Szkołę Podstawową nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Międzyzdrojach.
19. Projekt uchwały w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej nr 2 im. prof. dra Władysława Szafera w Wapnicy w ośmioletnią Szkołę Podstawową nr 2 im. prof. dra Władysława Szafera w Wapnicy.
20. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LVI/551/14 z dnia 24 czerwca 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Międzyzdroje, obejmującego obszar położony w części wschodniej miasta w obrębie geodezyjnym miasta Międzyzdroje, pomiędzy ul. Turystyczna, Promenada Gwiazd, Campingowa, Zwycięstwa, Gryfa Pomorskiego, Krótka, Ignacego Krasickiego, Książąt Pomorskich, Tadeusza Kościuszki, Tysiąclecia Państwa Polskiego, Romualda Traugutta.
21. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie podziału Gminy Międzyzdroje na stałe obwody głosowania, ustalenia ich granic i numerów oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych.
22. Projekt uchwały w sprawie nadania tytułu ,,Zasłużony dla Międzyzdrojów” (Jerzy Mrówczyński).
23. Projekt uchwały w sprawie nadania tytułu ,,Zasłużony dla Międzyzdrojów” (Dariusz Traut).
24. Projekt uchwały w sprawie skargi G.P. oraz K.Cz. na działalność Burmistrza Międzyzdrojów.
25. Projekt uchwały w sprawie skargi Pana R.R. na działalność Burmistrza Międzyzdrojów.
26. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej z kontroli rozliczeń finansowych ZOŚ (utrzymanie zieleni miejskiej oraz akcji zima) za 2016 rok.
27. Sprawozdanie Burmistrza Międzyzdrojów z prac między sesjami.
28. Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
29. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
30. Wnioski komisji i radnych.
31. Wnioski i skargi mieszkańców.
32. Zakończenie obrad.
INFORMACJA O KOMISJACH
1. Komisja SKiS odbędzie się 23.10.2017 r. godz. 10.00
2. Komisja RGiB odbędzie się 24.10.2017 r. godz. 10.00